top of page
Search


Återbruksrummet stängt över sommaren
“Återbruksrummet är stängt under sommaren. Varmt välkommen tillbaka i augusti! Trevlig sommar önskar styrelsen!
trebjornar
1 day ago
Återbruksrummet på 9D
Styrelsen har beslutat att rummet kommer att vara tillgängligt utan bemanning på lördagar mellan 1 1.00 och 1 5.00 . P.g.a. att rummet är litet har vi satt upp några enkla regler. Möbler kan vi inte ta emot eftersom rummet är litet men du får gärna sätta upp en lapp på anslagstavlan i återvinningsrummet, där du kan beskriva vad du skänker, ditt namn tel. nr eller adress.
trebjornar
Apr 30
bottom of page

